Vierdaagse Apeldoorn 12 t/m 15 juli 2016 - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Co Hartman Mieke van Rietschoten - WaarBenJij.nu Vierdaagse Apeldoorn 12 t/m 15 juli 2016 - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Co Hartman Mieke van Rietschoten - WaarBenJij.nu

Vierdaagse Apeldoorn 12 t/m 15 juli 2016

Door: Co Hartman

Blijf op de hoogte en volg Co Hartman

24 Juli 2016 | Nederland, Apeldoorn

Afgelopen week was de vierdaagse van Apeldoorn. Hier lopen onze leden Frans en Annette Smits uit Linne altijd mee. Ook dit jaar waren zij weer van de partij. Zij lopen in Apeldoorn de 20 km en dat is voor Annette ver genoeg. Frans gebruikt deze vier dagen als een opstapje naar de Nijmeegse Vierdaagse. Daar loopt hij de 40 km.

Mieke en Co Hartman hebben elk jaar contact met ze, dus ook dit jaar weer. Op dinsdag 12 juli hebben ze ons zelfs mee uit eten genomen in Hoog Soeren en dat was geweldig. Donderdag 14 juli zijn wij wezen kijken bij de finish. Dat is op het terrein van Victoria Boys, een voetbalclub in Apeldoorn, die dit complex beschikbaar stelt voor deze vierdaagse. Om 14.10 kregen wij ze in zicht en zoals het hoort werd er geknuffeld, want dat verdienen die kanjers wel. Na de afstempeling nog met ze mee geweest naar Stay Ok, waar zij altijd verblijven als zij in Apeldoorn zijn en daar een heerlijk koud biertje met elkaar gedronken. Annette vertelde dat ze woensdag nat waren tot op meer dan hun hemd. Er waren twee zware regenbuien, die al hun water boven hen uitstortte. Daarna werd het weer wat beter en kwamen zij nog vrij droog aan bij het eindpunt. Vandaag was het heerlijk wandelweer en morgen zal het ook zo zijn volgens buienradar. Nu maar hopen dat het zo is, want dan ben ik in Roermond. Dat houdt dus in dat wij hen niet gaan verwelkomen met bloemen, die houden zij te goed.

Wij hebben ze een goede reis naar huis gewenst en volgende week zien wij Frans wel in Nijmegen, misschien.